Menu
Winkelwagen

Lopende Bestellingen

Artikel terugsturen

Van toepassing op nieuwe apparatuur.

Wij doen er alles aan om onze producten met zoveel mogelijke informatie te tonen op internet. Desondanks kan het voorkomen, dat u een product niet juist heeft besteld of dat wij een onjuiste levering uitleveren. Een besteld product kan in sommige gevallen geretourneerd worden, indien de wet Kopen op Afstand van toepassing is. Deze wet is bedoeld voor transacties tussen consumenten en bedrijven. Bij zakelijke bestellingen kan hier geen beroep op worden gedaan. De volgende zaken zijn van belang:

Artikelen
Het te retourneren product moet in de originele verpakking worden geretourneerd. Retour gestuurde producten worden niet teruggenomen indien ze:
a. Gebruikt zijn
b. Beschadigd zijn
c. Speciaal voor u zijn gemaakt
d. Speciaal voor u zijn besteld
e. Geen retournummer hebben

Hoe retourneer ik een aankoop?
Stuur ons een retourverzoek via het onderstaande formulier en vul deze compleet in. Na ontvangst van uw retourverzoek wordt deze binnen 1 werkdag beoordeeld en ontvangt u via e-mail een bericht van ons. Indien uw retourverzoek is goedgekeurd ontvangt u een retourbon. Deze dient u te allen tijde bij uw retour zending te voegen, indien de retourbon niet is bijgevoegd nemen wij uw retour niet in behandeling.

Retour te zenden producten moeten binnen 2 werkdagen na ontvangst van de bestelling worden gemeld. Dit kan alleen per e-mail met ingesloten, compleet ingevuld formulier. Het te retourneren product moet binnen 7 werkdagen na aanmelding van de retour aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn; De retourzending moet zijn voorzien van een retourbon, die u van ons ontvangen heeft na goedkeuring retournering; De retourzending dient te worden verstuurd naar: ADM Horeca, Nijverheidstraat 65, 6681 LN Bemmel. De retourzending dient voldoende te zijn gefrankeerd.

Frankeren retourzending
De kosten voor het retourzenden komen voor uw eigen rekening, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen. U dient retouren altijd voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van de retourzending (eventuele schade) ligt bij degene die de zending retourneert.

Kosten retourzending
Wij nemen alleen goederen terug na acceptatie verzoek en als deze ongeopend en in de originele verpakking zijn. Bij het retourneren of omruilen van producten wordt 35% van het totale aankoopbedrag in rekening gebracht. Tenzij schriftelijk anders overeengekomen. Let dus goed op wat u bestelt, bijvoorbeeld op de maat en voltage/wattage van de producten. Let ook goed op wanneer u onderdelen (zoals bijvoorbeeld GN geleiders, rekjes, frituurmanden, knoppen deurrubbers, onderdelen voor kranen, etc.) bestelt dat deze uitsluitend passen in/op de benoemde apparatuur.

Verwerking en terugbetaling
Zodra de artikelen zijn ontvangen en verwerkt, wordt het bijbehorende bedrag binnen 30 dagen op uw rekening teruggestort.

Beschadigd artikel ontvangen

Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan de verwerking van uw bestelling. Mocht er tijdens de ontvangst toch iets niet in orde zijn met uw bestelling, dan dient u dit ons uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst schriftelijk via e-mail te melden. Hierbij is het noodzakelijk, dat u onderstaand formulier voor het retourneren van ADM Horeca producten compleet ingevuld meestuurt, zodat wij het kunnen beoordelen. Let op u bent verplicht foto's te uploaden zodat wij uw schadegeval in behandeling kunnen nemen.

Hoe meld ik schade na ontvangst goederen?
Stuur ons een melding via onderstaand schadeformulier, vul deze compleet in en stuur het volgende mee:

  • Foto’s van de beschadiging
  • Kopie van de factuur
  • Kopie van de afleverbon van de transporteur

Na ontvangst van uw schadeformulier ontvangt u binnen 1 werkdag bericht van ons of deze gerechtvaardigd is. Na de acceptatie van de schade nemen wij met u contact op om deze adequaat af te handelen.

Artikelen
Het te retourneren product moet in originele verpakking binnen 7 werkdagen worden geretourneerd.

Frankeren retourzending
De kosten voor het retour zenden komen voor rekening van de klant, tenzij anders is overeengekomen. Het risico van de retourzending ligt bij degene die de zending retourneert.

Ondanks leveringsbevestiging niet geleverd
Indien er bij de status van je bestelling ‘verzonden’ staat, maar je geen producten hebt ontvangen, kijk dan eerst bij het volgsysteem van onze verzendpartners of je pakket bij de buren of het postkantoor is afgegeven.

Als dat niet het geval is of je geen verzendnummer gekregen hebt, gebruik dan de knop rechtsonder om ons een bericht te sturen.

Houd er rekening mee dat niet al onze verzendpartners ons de benodigde verzendgegevens beschikbaar kunnen stellen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren
Om je bestelling te annuleren, kun je ons eenvoudig via de knop rechtsonder een bericht sturen. Nadat wij je e-mail hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je van ons een bevestiging. Na een geslaagde annulering van je opdracht ontvang je een bevestigingsmail en wordt het uitstaande bedrag via onze boekhouding aan je uitbetaald. Houd er rekening mee dat het proces volgens de Algemene Voorwaarden tot 30 dagen kan duren.

Verzendadres wijzigen
Indien de status ‘Gefactureerd’ is, is een wijziging van het verzendadres achteraf helaas niet meer mogelijk.

Als dat niet het geval is, kun je ons een bericht via de knop rechtsonder sturen.